Zarządzanie infrastrukturą IT
Produkty
Bezpieczeństwo IT 
Infrastruktura IT i OT 
Zarządzanie infrastrukturą IT
Wykorzystujemy kilkunastoletnie doświadczenie w świadczeniu usług w zakresie dostarczania i utrzymania rozwiązań IT, w tym zaawansowanych systemów bezpieczeństwa, oferując zarządzanie infrastrukturą IT, w tym urządzeniami typu Next Generation Firewall.
W ramach usługi, w trybie ciągłym, zarządzamy wybranymi elementami infrastruktury, odciążając Wasze zasoby finansowe i ludzkie w tym zakresie. Nasi doświadczeni eksperci przejmują administrowanie, monitorowanie i utrzymanie wskazanej części infrastruktury.
Zadbamy o bezpieczeństwo i niezawodność infrastruktury złożonej z urządzeń NGFW. Usługa obejmuje również ochronę sieci firmowej, rozwiązywanie problemów związanych ze sprzętem i oprogramowaniem. Ponadto oferujemy ulepszanie infrastruktury, wprowadzanie aktualizacji, a także pomoc i konsultacje w zarządzaniu procedurami i uprawnieniami.
Zalety usługi
- audyt i inwentaryzacja infrastruktury, mające na celu wykrycie nieprawidłowości i stworzenie istotnych rekomendacji
- modyfikacja, konfiguracja i monitorowanie urządzeń w trybie ciągłym,
- ustawienia ogólne, sieciowe, ustawienia logowania,
- zarządzanie zdarzeniami, incydentami, zmianami,
- ciągła diagnostyka i rekomendacje w zakresie pojawiających się problemów.
Okresowe raporty
- zawierające rekomendacje podnoszące poziom bezpieczeństwa i optymalizujące pracę w zakresie objętym usługą,
- przedstawiające wykryte zagrożenia, czyli listę najczęściej atakowanych systemów, wykorzystanie pasma przez aplikacje i użytkowników, użytkowników generujących największą liczbę zdarzeń bezpieczeństwa, itp.

Zarządzanie infrastrukturą IT obejmuje:
W pakiecie usług zarządzanych integrujemy różnorodne technologie, dzięki czemu możliwe jest tworzenie wszechstronnych rozwiązań do ochrony całej infrastruktury IT
Monitorowanie sieci i bezpieczeństwa klienta
monitorowanie, analiza i mitygacja wszelkich zagrożeń
Wsparcie w procesie planowania zmian
usługa projektowa polegająca na opracowaniu projektu zmian w sieci klienta. Faktycznie świadczona w całości przez inżynierów Softinet lub we współpracy z klientem
Wsparcie w procesie implementacji zmian
wsparcie, czyli gotowość do natychmiastowej pomocy klientowi jeśli klient napotka problem w trakcie implementacji zaplanowanych zmian, i ostatecznie wykonanie zmian w imieniu klienta
Administrowanie urządzeniami klienta
usługa polegająca na wprowadzeniu prostych zmian (zmian, które nie wymagają projektowania) na urządzeniach klienta, na przykład podniesienie wersji oprogramowania, konfiguracja VLAN na porcie, nieznaczna modyfikacja polityki bezpieczeństwa, dodanie wyjątku)
Aktywne Wsparcie Techniczne (AWT)
pula godzin, która może być wykorzystana na różne potrzeby techniczne klienta
