Secure IT management
Produkty
Bezpieczeństwo IT
Infrastruktura IT i OT
Usługi IT
Secure IT management
Zastanawiasz się w jaki sposób zwiększyć wydajność działu IT i centralnie zarządzać infrastrukturą informatyczną?
Wdrożenie rozwiązania wspierającego zdalny dostęp korporacyjny i bezpieczną łączność pozwoli na:
- Udostępnianie pracownikom zdalnego połączenia z komputerami i urządzeniami mobilnymi na różnych platformach w dowolnym miejscu i w dowolnym czasie,
- Zdalne zarządzanie, monitorowanie i kontrolowanie sprzętu przemysłowego i maszyn, zwiększające wydajność operacyjną, skracające czas rozwiązywania problemów i maksymalizujące czas bezawaryjnej pracy,
- Utrzymanie i zarządzanie serwerami i systemami punktów sprzedaży (POS) pozwalające na rozwiązywanie problemów z dowolnego miejsca w czasie rzeczywistym w celu zminimalizowania nieplanowanych przestojów,
- Centralne monitorowanie, aktualizację i ochronę komputerów, urządzeń i oprogramowania
TeamViewer Tensor™ jest przeznaczoną dla firm i opartą na chmurze platformą łączności zdalnej, która pozwala na wdrożenie systemów zarządzania IT na szeroką skalę, w celu umożliwienia dostępu, wsparcia i kontrolowania dowolnego urządzenia lub maszyny w szybki i prosty sposób z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie.
Platforma TeamViewer Tensor™ posiada funkcje bezpieczeństwa spełniające branżowe standardy ochrony danych, w tym kompleksowe szyfrowanie (4096-bitowe RSA/256-bitowe AES) oraz protokoły, które spełniają rygorystyczne certyfikaty bezpieczeństwa i standardy zgodności.
Zdalny dostęp wieloplatformowy
Niezależnie od tego, z jakiej platformy, urządzenia lub systemu operacyjnego korzystasz, dzięki oprogramowaniu TeamViewer Tensor™ możesz uzyskać zdalny dostęp do dowolnego komputera, laptopa, telefonu komórkowego, tabletu, czy terminala działającego w oparciu o najpopularniejsze platformy lub systemy operacyjne.
Bezpieczne środowisko pracy zdalnej
Dzięki wykorzystaniu kompresji sieciowej dla chmury oraz kompleksowemu szyfrowaniu za pomocą kluczy 256-bitowych RSA oraz całkowitej integracji z firmowym katalogiem aktywnym lub dostawcą tożsamości SAML, oprogramowanie TeamViewer Tensor™ zapewnia Twoim zespołom dostęp do komputerów stacjonarnych lub serwerów chronionych przez Twoją zaporę w sposób bezpieczny i z dowolnego miejsca.
Pojedyncze logowanie (Single Sign-On)
Oprogramowanie TeamViewer Tensor™ jest kompatybilne z zasadami popularnych dostawców tożsamości SAML 2.0 i niweluje konieczność każdorazowego wprowadzania hasła po zmianie aplikacji. Dzięki pojedynczemu logowaniu (SSO), dostęp do TeamViewer Tensor™ stał się jeszcze prostszy.
Oszczędzaj czas, redukuj koszty, działaj zgodnie z zasadami
Bezproblemowe logowanie SSO oznacza dla użytkowników TeamViewer Tensor™ nie tylko oszczędność czasu, ale również kosztów administracyjnych i nakładów związanych z IT. Dzięki TeamViewer Tensor™ możesz z łatwością dodawać nowe konta w obrębie całej firmy. Wykorzystując te same zasady zarządzania użytkownikami, przekazane przez aktualnego dostawcę tożsamości, możesz automatycznie wdrożyć firmowe zasady zgodności i polityki z zakresu zabezpieczenia haseł.
Kompleksowa rejestracja aktywności
Rejestruj wszystkie działania użytkowników, rejestruj sesje zdalne i konfiguruj polityki użytkownika zapewniając maksymalną kontrolę i informacje o działaniach poszczególnych użytkowników i czasie ich trwania. Dzięki TeamViewer Tensor™ możesz być pewien, że Twoje przedsiębiorstwo jest zgodne z protokołami bezpieczeństwa i wymogami wewnętrznymi.
Odpowiedź na wyzwanie
Zdalne zarządzanie zasobami IT o dużej skali na potrzeby dostępu, wsparcia i sterowania dowolnymi urządzeniami maszynami
Co możesz otrzymać przy wdrożeniu danego rozwiązania w organizacji?
Udostępnianie
Udostępnienie pracownikom zdalnego połączenia z komputerami i urządzeniami mobilnymi na różnych platformach w dowolnym miejscu i w dowolnym czasie,
Zarządzanie
Zdalne zarządzanie, monitorowanie i kontrolowanie sprzętu przemysłowego i maszyn, zwiększające wydajność operacyjną, skracające czas rozwiązywania problemów i maksymalizujące czas bezawaryjnej pracy,
Utrzymanie
Utrzymanie i zarządzanie serwerami i systemami punktów sprzedaży (POS) pozwalające na rozwiązywanie problemów z dowolnego miejsca w czasie rzeczywistym w celu zminimalizowania nieplanowanych przestojów,
Monitorowanie
Centralne monitorowanie, aktualizację i ochronę komputerów, urządzeń i oprogramowania