Softinet od ponad 15 lat działalności stawia na kompetencje i ciągłe poszerzanie wiedzy. Wyznajemy zasadę, że wykwalifikowany zespół decyduje o sukcesie firmy i skuteczności działań.
Dzięki kompetencjom i doświadczeniu Zespołu powstała nasza oferta, która odpowiada na aktualne potrzeby Klientów. Rozwiązujemy skomplikowane problemy Klientów w zakresie naszych specjalizacji: bezpieczeństwo IT/OT, Infrastruktura IT/OT, usługi IT.
Zapraszając nowe osoby do zespołu, zwracamy uwagę, aby pasowały do naszego klimatu wzajemnego zaufania, wsparcia, współpracy i poczucia humoru.
Obecnie poszukujemy na stanowisko:
Key Account Manager
Cała Polska
Zakres obowiązków
Rozwój sprzedaży specjalistycznych rozwiązań z obszarów IT i bezpieczeństwa IT/OT
Pozyskiwanie i budowanie długotrwałych relacji z klientami
Realizacja założonych planów sprzedaży
Cykliczne prognozowanie i raportowanie wyników sprzedażowych
Prowadzenie negocjacji, przygotowywanie ofert handlowych i dokumentacji przetargowych oraz koordynacja ich realizacji
Prowadzenie prezentacji oferty Softinet dla Klientów
Stałe podnoszenie poziomu wiedzy na temat oferowanych rozwiązań poprzez udział w szkoleniach
Oczekiwania
Wykształcenie wyższe
Minimum 5 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w sprzedaży B2B
Mile widziane doświadczenie w sprzedaży rozwiązań IT/OT na rynku komercyjnym
Zainteresowanie rynkiem IT i nowymi technologiami
Prowadzenie negocjacji, przygotowywanie ofert handlowych i dokumentacji przetargowych oraz koordynacja ich realizacji
Entuzjazm, zaangażowanie i wysoka kultura osobista
Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
Samodzielność w działaniu oraz dobra organizacja pracy
Dobra znajomość języka angielskiego
Oferujemy
Wynagrodzenie stałe oraz premie uzależnione od osiąganych wyników
Możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji zawodowych i rozwoju osobistego
Pracę z najnowszymi technologiami - szkolenia oraz podnoszenie kompetencji z zakresu rozwiązań teleinformatycznych
Szeroki zakres realizowanych projektów
Prowadzenie negocjacji, przygotowywanie ofert handlowych i dokumentacji przetargowych oraz koordynacja ich realizacji
Elastyczne formy zatrudnienia (umowa o pracę lub kontrakt)
Pracę hybrydową
Podstawowe narzędzia pracy (laptop, telefon)
Pracę w nowoczesnym biurowcu, położonym blisko centrum Warszawy, w dobrze skomunikowanej lokalizacji
Benefity dodatkowe: bezpłatne lekcje języka angielskiego w firmie, opiekę medyczną, dofinansowanie do kart sportowych, warzywno-owocowe wtorki, udział w integracjach