Softinet od ponad 15 lat działalności stawia na kompetencje i ciągłe poszerzanie wiedzy. Wyznajemy zasadę, że wykwalifikowany zespół decyduje o sukcesie firmy i skuteczności działań.

Dzięki kompetencjom i doświadczeniu Zespołu powstała nasza oferta, która odpowiada na aktualne potrzeby Klientów. Rozwiązujemy skomplikowane problemy Klientów w zakresie naszych specjalizacji: bezpieczeństwo IT/OT, Infrastruktura IT/OT, usługi IT.

Zapraszając nowe osoby do zespołu, zwracamy uwagę, aby pasowały do naszego klimatu wzajemnego zaufania, wsparcia, współpracy i poczucia humoru.

Obecnie poszukujemy na stanowisko:

Key Account Manager

Cała Polska

Zakres obowiązków

Rozwój sprzedaży specjalistycznych rozwiązań z obszarów IT i bezpieczeństwa IT/OT

Pozyskiwanie i budowanie długotrwałych relacji z klientami

Realizacja założonych planów sprzedaży

Cykliczne prognozowanie i raportowanie wyników sprzedażowych

Prowadzenie negocjacji, przygotowywanie ofert handlowych i dokumentacji przetargowych oraz koordynacja ich realizacji

Prowadzenie prezentacji oferty Softinet dla Klientów

Stałe podnoszenie poziomu wiedzy na temat oferowanych rozwiązań poprzez udział w szkoleniach

Oczekiwania

Wykształcenie wyższe

Minimum 5 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w sprzedaży B2B

Mile widziane doświadczenie w sprzedaży rozwiązań IT/OT na rynku komercyjnym

Zainteresowanie rynkiem IT i nowymi technologiami

Prowadzenie negocjacji, przygotowywanie ofert handlowych i dokumentacji przetargowych oraz koordynacja ich realizacji

Entuzjazm, zaangażowanie i wysoka kultura osobista

Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole

Samodzielność w działaniu oraz dobra organizacja pracy

Dobra znajomość języka angielskiego

Oferujemy

Wynagrodzenie stałe oraz premie uzależnione od osiąganych wyników

Możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji zawodowych i rozwoju osobistego

Pracę z najnowszymi technologiami - szkolenia oraz podnoszenie kompetencji z zakresu rozwiązań teleinformatycznych

Szeroki zakres realizowanych projektów

Prowadzenie negocjacji, przygotowywanie ofert handlowych i dokumentacji przetargowych oraz koordynacja ich realizacji

Elastyczne formy zatrudnienia (umowa o pracę lub kontrakt)

Pracę hybrydową

Podstawowe narzędzia pracy (laptop, telefon)

Pracę w nowoczesnym biurowcu, położonym blisko centrum Warszawy, w dobrze skomunikowanej lokalizacji

Benefity dodatkowe: bezpłatne lekcje języka angielskiego w firmie, opiekę medyczną, dofinansowanie do kart sportowych, warzywno-owocowe wtorki, udział w integracjach