Kontakt | Mapa

Oferta NetSupport Manager

NetSupport Manager łączy niezawodne mechanizmy zdalnego dostępu z zaawansowanymi funkcjami zarządzania komputerami. W efekcie otrzymujemy rozwiązanie poprawiające produktywność personelu, gwarantujące satysfakcję użytkownikom oraz zapewniające elastyczność organizacyjną. Mając za sobą 21 lat rozwoju, obsługując 8 500 000 komputerów na całym świecie, NetSupport Manager jest sprawdzonym rozwiązaniem dla każdego.

Dostępny w wielu wersjach językowych (w tym polskiej), NetSupport Manager jest systematycznie oceniany przez wiodące tytuły IT jako produkt najlepszy w swej klasie.
  • Zdalny dostęp do komputerów. Obserwacja, współdziałanie, sterowanie ekranem, klawiaturą i myszą działa niezależnie od rozdzielczości ekranu i kolorów, protokołu sieciowego i systemu operacyjnego. Użyj funkcji audio, by porozmawiać z użytkownikiem, któremu pomagasz zdalnie. NetSupport Manager jest w testach porównawczych regularnie uznawany za produkt zapewniający najszybsze i najwydajniejsze mechanizmy zdalnego dostępu.
  • Monitorowanie urządzeń z zastosowaniem interaktywnych miniatur. Tryb monitorowania pozwala Operatorowi wyświetlić miniatury ekranów wszystkich podłączonych Klientów. Rozmiar oraz częstotliwość odświeżania miniatur może być na bieżąco zmieniana. Dodatkowo operator konsoli, umieszczając kursor na miniaturze, może wyświetlić powiększony widok ekranu Klienta. Pozwala to Operatorowi mieć stale na oku krytyczne urządzenia i natychmiast zareagować w przypadku, gdy niezbędna jest interwencja. Widok miniatur dostarcza również informacji o typie systemu operacyjnego, adresie sieciowym i zalogowanym użytkowniku, co ułatwia identyfikację komputerów. Jeśli Klient pracuje w trybie wielomonitorowym, Operator może przełączać widok pomiędzy pulpitami.
  • Automatyczne grupowanie komputerów klienckich. Widok drzewa przedstawia wszystkie urządzenia klienckie pogrupowane według systemów operacyjnych i ich wersji. Dzięki temu łatwo zidentyfikować komputery wyposażone np. w konkretny typ systemu Windows bądź w dystrybucje Linuxa. Automatyczne grupowanie jest przydatne zwłaszcza w przypadkach planowania wdrożeń nowych technologii.
  • Obsługa technologii Intel vPro. NetSupport Manager może zlokalizować komputery wyposażone w technologię Intel® vPro™, pozwalając na wykonanie wielu zadań zdalnie, nawet w sytuacji, gdy klient NetSupport Managera nie został zainstalowany.
  • Inwentaryzacja sprzętu i oprogramowania. Aktualną inwentaryzację sprzętu i oprogramowania zainstalowanego na stacji klienckiej można uzyskać naciskając jeden przycisk, bez konieczności opuszczania konsoli Operatora. NetSupport Manager zbiera ponad 80 typów informacji, zwłaszcza na temat sprzętu i środowiska komputera Klienta. Dostarczana jest pełna inwentaryzacja zainstalowanych aplikacji i poprawek systemowych. W celu wspomożenia czynności diagnostycznych i serwisowych, program udostępnia zdalny podgląd i sterowanie uruchomionymi na komputerze Klienta aplikacjami, procesami i usługami.
  • Transfer i Dystrybucja plików. Możliwość przesyłania i przenoszenia plików pomiędzy komputerami przy użyciu prostego interfejsu typu "przeciągnij-i-upuść". Istnieje możliwość bezpośredniego przeniesienia plików na pulpit podglądanego komputera Klienta, a także bezpośrednia synchronizacja folderów na dwóch komputerach lub edycja zdalnych plików i ich atrybutów. NetSupport Manager, by zredukować czas przesyłu, używa inteligentnego przesyłania "Delta File Transfer". W przypadku nadpisywania plików, przesyłane są tylko zmienione fragmenty plików. Funkcja ta jest domyślnie włączona i stosowana do wszystkich typów plików. Zwiększenie wydajności transferu jest najbardziej zauważalne w przypadku połączeń o niskiej przepustowości. Funkcja rozsyłania plików z komputera Operatora do wielu stacji klienckich jednocześnie przy minimalnym nakładzie pracy.
  • Integracja z Eksploratorem Windows. W trakcie instalacji, NetSupport Manager zostaje zintegrowany z Eksploratorem Windows, co pozwala uruchomić najważniejsze funkcje bezpośrednio z poziomu systemu operacyjnego, bez konieczności uprzedniego uruchamiania programu.
  • Obsługa Pulpitu zdalnego (RDP). NetSupport Manager wykrywa istniejące połączenia RDP. W przypadku wykrycia aktywnego połączenia Pulpitu Zdalnego, administrator może wybrać, czy chce kontynuować podgląd w trybie odczytu z ekranu, czy też rozłączyć sesję RDP i uzyskać pełny dostęp zdalny.
  • Funkcja pokazu. Możliwość prowadzenia zdalnych szkoleń i prezentacji przy użyciu komputera bez konieczności stosowania projektorów i innego dodatkowego sprzętu. Funkcje prezentacji ekranu, wybranego monitora lub tylko określonej aplikacji w czasie rzeczywistym, na dowolnej liczbie podłączonych komputerów. Szeroka paleta narzędzi graficznych wzmacniających przekaz.
  • Skrypty i harmonogram. NetSupport oferuje rozbudowany język skryptowy oraz harmonogram, które pozwalają zautomatyzować powtarzane zadania, wykonywane zazwyczaj za pomocą konsoli Operatora NetSupport, a także uruchomić je w dogodnym terminie. Skrypty zawierają całe bogactwo funkcji zarządzania komputerami, pozwalając m.in. sprawdzić Klienta pod kątem wolnej przestrzeni dyskowej, czy uruchomionego systemu operacyjnego.
  • Włączanie/wyłączanie komputerów. Jeśli stacja robocza obsługuje funkcję "Wake on Lan", istnieje możliwość zdalnego włączania lub wyłączania zasilania komputera.
  • Przekierowanie wydruków. Najnowsza wersja zawiera ulepszoną funkcję przechwytywania wydruków Klienta skierowanych również na drukarki sieciowe i USB. NetSupport Manager używa obecnie również usługi WMI (dostępnej w XP i nowszych wersjach systemu), by utworzyć port "Standard TCP/IP Port", który zostanie użyty do przechwytywania wydruków.
  • Czat i obsługa audio. NetSupport Manager oferuje dwukierunkową transmisję dźwięku. Rozmowa dwukierunkowa jest obsługiwana niezależnie od sesji zdalnego dostępu i zapewnia również transmitowanie dźwięków generowanych przez uruchomione na komputerze Klienta aplikacje.
  • Tablica interaktywna. W celu zwiększenia efektywności szkoleń oraz pomocy technicznej, możliwe jest wykorzystanie funkcji tablicy interaktywnej z poziomu sesji czatu/forum dyskusyjnego. Operator może również posłużyć się narzędziami graficznymi, by w widoczny sposób uwypuklić omawiane zagadnienia.
  • Prośby o pomoc. Użytkownicy NetSupport mogą wysyłać prośby bezpośrednio do Operatora działu pomocy technicznej, gdy jest to konieczne. Wezwanie może być wysłane do wszystkich dostępnych Operatorów lub skierowane do określonych Operatorów w oparciu o zdefiniowane konta użytkowników.

Kontakt

W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o bezpośredni kontakt lub wysłanie zapytania, postaramy się odpowiedzieć najszybciej jak to możliwe.

Pytanie:

Dane kontaktowe: